Ha szolgáltatást szeretnél értékesíteni Instagram-on, akkor másabb technikákat kell alkalmaznod, mintha fizikai terméket értékesítenél.

Lehetséges, hogy bizonytalan vagy most abban, hogy mit kéne posztolnod, hogy felkeltsd az érdeklődést.

Ebben a cikkben segítünk eloszlatni ezt a bizonytalanságot, hogy magabiztosan tudd növelni a vásárlói köröd az Instagram-on.

 

1. A kapcsolat

Az Instagram-on való ügyfélszerzés nem a sok like-al és a sok követővel kezdődik. Akkor indulsz majd el a siker felé, amikor bele invesztálod az időt a valódi és minőségi kapcsolatok és beszélgetések elindításába és fenntartásába.

Amikor az Instagram stratégiádon gondolkodsz, jusson eszedbe, hogy nem mindenkinek szeretnél eladni az Instagram-on. Igyekezz úgy kialakítani a posztjaid, hogy azok üzenete csak a célközönségednek szóljon.

A legfőbb kérdések, amiket tegyél fel magadnak:

  • Miért pont a te szolgáltatásodat válassza valaki?
  • Mi a célközönséged legfőbb problémája, vágya?
  • A szolgáltatásod, hogyan elégít ki az ügyfeled egyedi igényeit?

Amikor ezen a szinten kezded megtervezni az Instagram posztjaid, sokkal relevánsabb lesz majd a célközönségednek.

 

2. A szakértelem bemutatása

Bár több módja is létezik, hogy bizonyítsd a szakértelmedet, de a legjobb ha cselekvés közben mutatod meg.

Azon felül, hogy bemutatod képekben az ügyfeleid eredményeit, gondolkozz azon, hogy ezt az egész transzformációt, hogyan tudod bemutatni.

A legjobb módja az átalakulás bemutatásának az előtte-utána fotók. Ezekkel a fotókkal segíteni tudod a leendő ügyfeleidet abban, hogy mire számíthatnak ha téged választanak.

 

3. Visszajelzések és az ügyfeleid által készített tartalmak felhasználása

Egy másik módszer arra, hogy promótáld a szolgáltatásod Instagram-on, hogy megosztod az ügyfeleidtől kapott visszajelzéseket, vagy felhasználod szolgáltatásoddal kapcsolatos az általuk generált / készített tartalmat.

Ezek a módszerek kiválóan alkalmasak arra, hogy felhívd magadra a figyelmet anélkül, hogy nagyon reklám vagy értékesítés érzésed lenne tőlük.

Amikor a vásárlóid által készített tartalmakat megosztod ezzel nem csak azt üzened, hogy figyelemmel kíséred a visszajelzésiket, hanem azt is segítesz az ügyfeleidnek, hogy elérjék a céljaikat.

Ilyen visszajelzéseket érdemes megosztani és kiemelni a story highlight-ba.

Nem csak képeket, videókat, hanem a szöveges visszajelzések képernyőfotóit is, amiket üzenetben kapsz Instagram-on, emailben facebook-on stb…..

De mielőtt megosztanád ezt a visszajelzést, kérj engedélyt attól aki készítette vagy küldte. Valamint mindig jelöld meg Őt (Tag-eld be), amikor megosztod a visszajelzését, hogy tudjanak róla.

 

4. Oktatás és Inspiráció

Ossz meg rövid oktató tartalmakat.

Először gondolkozz el azon, milyen kis és gyors győzelmeket tudsz biztosítani az Instagram posztjaid által a követőidnek, majd e köré építs oktató tartalmat.

Valamint lehetőleg minden Insta posztod tartalmazzon felhívást az engagement generálásra, kapcsolat felvételre vagy pedig a közös munkára.

Ha megnézed az Instagram oldalunkat, mi is sok oktató tartalmat osztunk meg.

 

5. Kérd meg az ügyfeledet, hogy küldjön egy 15 másodperces videós visszajelzést

Akármilyen elfoglalt valaki, biztosan van 15 másodperce, hogy készítsen egy videót. Kérd meg az ügyfeledet, hogy küldjön egy videót, amiben elmondja, miért érdemes veled dolgozni.

Ha az ügyfelednek nehéz kitalálnia mit mondjon a videóban és a szereplés sem megy neki annyira, mondj neki néhány támaszpontot, hogy miről beszéljen.

Például:

  • Mi tetszett nekik a veled való munka során?
  • Milyen eredményeket kaptak?
  • Miért ajánlanának téged másoknak is?

Ne bánkódj ha nem lett túl minőségi a videó. Ez a videó még nagyobb hitelességet ad majd, mint egy megszerkesztett.

 

 

Mostmár tudod, hogyan érvényesülj és értékesíts szolgáltatóként Instagram-on. Mos eljött az idő, hogy tökéletesítsd az Instagram tudásod és hosszútávon is sikeres legyél.

Jelentkezz az Ingyenes Online tréningünkre, ahol megtudhatod Hogyan szerezz vásárlókat az Instagram profiloddal anélkül, hogy napi több órádat venné igénybe és még sok minden mást.

A jelenkezéshez kattints IDE