Ha üzleti célra használod az Instagram-ot elképesztően fontos, hogy az Instagram profilod nagy követőtáborral rendelkezzen.

 

Ha egyszer felépítesz egy több ezer, vagy akár több tízezer követővel rendelkező Instagram profilt, akkor a követőid látni fogják a taralmat, amelyet megosztasz (mert magas az organikus elérés).

 

Ez olyan, mintha teljesen ingyen hirdethetnél a célközönségednek, hiszen nem kerül pénzbe az, hogy elérd a követőidet.

 

Ezzel szemben például Facebook-on már csak úgy éred el hatékonyan a célközönségedet, ha fizetsz azért, hogy lássák a tartalmad.

 

Bizonyára felmerül benned a kérdés, hogy rendben, de mégis hogyan tudsz sok követőt szerezni Instagram-on.

 

Az alábbiakban megosztom veled azt a stratégiát, amellyel megbízhatóan tudod növelni az Instagram profilod követőinek számát.

 

Ezzel a stratégiával építettünk fel követők ezreivel rendelkező Instagram profilok tucatjait néhány hónap lefolyása alatt.

 

Szemléltetésként itt láthatod a Produktivitás Egyetem nevű produktivitás blogom Instagram profiljának fejlődését.

 

Ezen a linken meg tudod nézni Instagramon.

 

Az 1. napon 132 követővel indultam, ameből a 16. napon már 2013 követő lett, míg e cikk írásának időpontjában a 74. napon már 9094 követője van a profilomnak.

 

Az 1. napon 132 követő.

 

A 16. napon 2013 követő.

 

A 74. napon 9094 követő.

 

A fő probléma a követőszerzésnél az, hogy hogyan fog a célközönséged tudomást szerezni a profilodról.

 

Hiszen lehet bármennyire is jó a tartalmad, ha az emberek nem látják a profilod, illetve a rajta lévő tartalmat, nem szereznek tudomást arról valahogy, akkor nem fogják tudni bekövetni azt.

 

Emiatt azt kell elérned, hogy sokan kerüljenek kapcsolatba a profiloddal, és így sokan lássák azt.

 

Így, aki érdekesnek találja a profilod, az be fogja azt követni.

 

Hogyan fogja sok ember látni a profilod? Úgy, hogy rajta keresztül interakcióba lépsz a célközönségeddel.

 

Ez az interakció lehet bekövetés, egy-egy kép lájkolása, illetve kommentelés.

 

 

Nézzük meg, hogy működik ez a gyakorlatban:

 

Először meg kell találnod a célközönségedet, hogy azokat az embereket tudd bekövetni, akiknek releváns a termék, szolgáltatás, amit eladsz.

 

Ennek legegyszerűbb módja az, ha keresel olyan Instagram profilokat, amelyek a tiéddel hasonló dologgal foglalkoznak, így a követőtáboruk nagy valószínűséggel a te célközönséged is.

 

Ezután pedig elkezded bekövetni ezeknek a profiloknak a követőit (esetleg lájkolni egy-egy képüket, vagy kommentelni a tartalmuk alá).

 

Ha bekövet valaki téged Instagram-on arról értesítést kapsz, és nagy valószínűséggel meg is nézed, hogy ki volt az.

 

Ezt mások is így csinálják, tehát akiket bekövetsz túlnyomó részben meg fogják nézni a profilod.

 

Ha tetszik nekik, akkor pedig vissza is fogják követni azt.

 

Ha ezt elég sokat csinálod, és mondjuk napi akár több száz profilt bekövetsz, akiknek egy része visszakövet, akkor egy folyamatos követőszám növekedést érhetsz el.

 

Ha pedig eléred az Instagram 7500 követős követési limitjét, akkor elkezded kikövetni azokat, akik nem követtek vissza (hiszen feltételezhetően ők nem érdeklődnek), hogy helyettük új embereket tudj bekövetni.

 

Ez egy megbízhatóan működő stratégia. A segítségével folyamatosan új követőket tudsz szerezni a célközönségedből, akik között ott vannak a potenciális vásárlóid.

 

Ennek a stratégiának egy hátránya van:

 

Az kivitelezése elképesztően időigényes.

 

Ahhoz, hogy eredményesen tudd csinálni, egész nap az Instagram-ot kell bújnod.

 

Mi a rendszerünk segítségével az itt leírtakat automatizáljuk neked, hogy neked csak az eredményeket kelljen élvezned.

 

Azt fogod tapasztalni, hogy folyamatosan növekszik a követőid száma.

 

Továbbá sok időt tudsz így megspórolni, hiszen a munkát mi elvégezzük neked.

 

Próbáld ki követőszerző szolgáltatásunkat 5 napig csak 190 ft-ért.

Kattints ide!