Ha aktívan használod a Facebook-ot marketing célokra vagy közösség építésére, (például van egy Facebook oldalad, amit lájkoltak/bekövettek az emberek) bizonyára te is észrevetted már, hogy egyre kevesebb embert tudsz elérni organikusan a követőtáborod közül.

 

A Facebook algoritmusában történt változások miatt már az is nagyon jó eredménynek számít, ha a követőtáborod néhány százaléka látja a tartalmadat.

 

Ez azt jelenti, hogyha azt szeretnéd, hogy az emberek lássák a tartalmadat Facebook-on, illetve tudomást szerezzenek a vállalkozásodról, termékedről, szolgáltatásodról, muszáj fizetős hirdetéseket használnod.

 

A jelenleg leggyorsabban fejlődő közösségi média platform az Instagram, amelyen már Magyarországon is kb. 2 millióan vannak jelen.

 

Az alábbiakban olvashatod az 5 legfőbb okot arra, hogy a te vállalkozásodnak is érdemes jelen lennie az Instagram-on.

 

 

1. Ok: A követőtáborod látni fogja a tartalmad

 

A Facebook-kal ellentétben az Instagram-on az organikus elérés magas, így minden, amit posztolsz az valójában meg is jelenik a követőidnek.

 

Ebből kifolyólag érdemes építened a profilod követőtáborát, hiszen ők minden általad megosztott tartalmat látni fognak.

 

Így a követőtáborodat ingyenesen érheted el, anélkül, hogy azért fizetős hirdetéseket használnál.

 

Olyan ez, mintha ingyenesen hirdethetnél.

 

 

2. Ok: Nagyon magas az interakciók száma (engagement)

 

Számos tanulmány készült már arról, hogy mekkora interakció (lájk, komment, megosztás) várható a megosztott tartalommal.

 

Egy ezzel kapcsolatos tanulmány szerint Instagram-on 4,21% a követőnkénti interakció aránya, ami 58-szor magasabb, mint Facebook-on.

 

Ez azt jelenti, hogy a megosztott tartalmadat nemcsak, hogy többen látják ezen a platformon, de az emberek sokkal aktívabbak is.

 

Így a felhasználók nagyobb számban ismerik meg a vállalkozásod, termékeid, szolgáltatásod.

 

Ezáltal pedig arra is nagyobb az esély, hogy vásárolnak tőled.

 

 

3. Ok: Személyesebb kapcsolatot építhetsz a célközönségeddel

 

Az Instagram a Facebook-kal szemben még megőrizte a személyes jellegét.

 

Ha valaki szeretne pillanatképeket megosztani a mindennapjaiból, vagy látni, hogy mások mit csinálnak, akkor ezt Instagram-on teszik.

 

Ezért az Instagram felhasználók sokkal hajlamosabbak vállalkozásokat, márkákat követni, illetve interakcióba is lépni a tartalmukkal, mint Facebook-on.

 

Az Iconosquare tanulmánya szerint az Instagram felhasználók 62%-a követ vállalkozásokat is Instagramon, illetve az emberek 70%-a már nézett itt utána márkának.

 

A nagyobb személyességnek köszönhetően ezen a platformon hatékonyan építhetsz egy elkötelezett követőbázist a vállalkozásod üzleti profiljának.

 

A személyesebb kapcsolat lehetőséget ad arra, hogy nagyobb bizalom alakuljon ki a vállalkozásod és a követőid közt, ami szintén nagyobb vásárlási arányt eredményez.

 

 

4. Ok: Könnyen juthatsz kompetitív előnyhöz a konkurenciáddal szemben

 

Az Instagram hirtelen növekedésének köszönhetően még mindig viszonylag kevesen használják azt az eladásaik növelésére. Még kevesebben használják jól.

 

Ezért itt sokkal könnyebb előnyhöz jutni és eredményeket elérni itt, mint egy olyan közösségi média platformon, ahol sokkal nagyobb a verseny (pl. Facebook).

 

Ha a vállalkozásod hatékonyan használja az Instagram-ot, akkor könnyebben kerülhetsz a legjobbak közé rajta.

 

Ez pedig szintén nagyobb ismertséget és több vásárlót fog eredményezni a számodra.

 

 

 5. Ok: Ez a leggyorsabban növekvő közösségi média platform

 

Az Instagram jelen pillanatban a leggyorsabban növekvő közösségi média platform. Növekedés várhatóan még folytatódni fog a későbbiekben is, tehát egyre többen kezdik el használni ezt a platformot Magyarországon és világszinten is.

 

Minél előbb kezded el használni ezt a platformot üzleti célra, annál nagyobb időbeni előnyre teszel szert a konkurenciáddal szemben.

 

Ezen felül a növekvő felhasználószám miatt a célközönségednek is egyre nagyobb részét tudod majd ezen a platformon elérni.

 

Ebből kifolyólag belevágni az Instagram profilod felfuttatásába egy nagyon jó és szinte biztosan megtérülő befektetés.

 

Ahhoz, hogy sikeresen tudj sok embert elérni, és ezáltal vevőket szerezni, szükséged van arra, hogy sokan kövessék az vállalkozásod Instagram profilját.

 

Szeretnéd, hogy a te profilodat is sok ezren kövessék?

 

Követőszerzési szolgáltatásunk segítségével rövid időn belül meg tudjuk növelni a profilod követőbázisát.

 

A követőidet célzottan a célközönségedből szerezzük, akik között ott vannak a potenciális vásárlóid.

 

Próbáld ki szolgáltatásunkat 5 napig csak 190 ft-ért!

Kattints ide a részletekért!